reklama

Keď ja už ani neviem, čo vlastne chcem..

Všetci sú blázni, iba ja som lietadlo..tak sa mi to všetko zdá a asi v tom bude ten najväčší problém..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Niekedy si už naozaj pripadám ako totálny blázon..jeden deň sa zobudím a poviem si:"fajn, mám pred sebou nový a úspešný deň, čaká na mňa niečo nové a niečo lepšie.."..v škole mi to, teraz úprimne, veľmi nejde, ale šak čo, škola predsa nie je tá najdôležitejšia vec v živote..potom, klasika, po škole ideme na kávu, všetci sú podráždení a totálne zmorení životom, iba ja sa usmievam a tvárim sa, že nič z toho, čo sa deje v mojom okoli sa ma netýka..už je poobede, mala by som sa učiť, ale kašlem na to, nejako bolo, nejako bude a už je večer..a vtedy to tak na mňa doľahne, že vlastne už prešiel ďalší deň a môj život sa nijako nezmenil..a takto to pokračuje už 18 rokov..Potom sú tu dni, keď ráno vstanem a už mi je do plaču..neviem prečo..proste lebo žijem, lebo dýcham..nejakým spôsobom sa, v tom lepšom prípade, dotrepem do školy alebo väčšinou ostanem doma s výhovorkou neznesiteľnej migrény..vtedy nevnímam okolie, žijem vo svojom vlastnom svete, vo svojich predstavách, že mi všetci len ubližujú, všetkým som ukradnutá a že by bolo lepšie, keby som tu vôbec nebola..pár mojich kamarátov, ktorí ma poznajú, ale naozaj, že poznajú, vedia, že vtedy sa mi neoplatí nič hovoriť ani vysvetľovať, lebo sa rozplačem aj za to, že svieti slnko..proste mám pocit, že som tá najnešťastnejšia osoba na celej zemeguli, to škaredé káčatko, ktoré všetci len okašľali, ktorá to nikam nedosiahne..bohužiaľ, ale je to tak..a je fakt málo dní, kedy je to inak..možno na ľudí, ktorí ma poznajú len tak zbežne, pôsobím ako tá ukecaná bezstarostná baba, ktorá má všetko, na čo si pomyslí, ale pravda je úplne inde..pred ostatnými sa skrývam za masku, lebo viem, že nie je vždy príjemné sa pozerať celé hodiny na frustrovanú osemnástku..

Beatrix Mészárosová

Beatrix Mészárosová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som 18 ročná baba, ktorá vie, čo chce a ide si za svojím cieľom..A rada vyčnievam z davu=) Zoznam autorových rubrík:  up&down..or how i feel?Nezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu